jag önskar mig

publicerat i Vardagsliv
Som ni vet så fyller ja år snart. Rättare sagt den 5 februari. Detta är till mina nära och kära som ska köpa födelsedagspresent till mig. Jag önskar mig enbart:


Klinkers/kakel och det som behövs till att lägga nytt golv i badrum. Rött, svart, eller nån snygg blandning med röda färger (ev. att jag får presentkort/pengar till det)

Toalock/sists i matchande färg till golvet

Dörr till sovrummet
och någon som kan sätta upp den. (kanske snickare?)

Twilight bäddset
Fast bäddsetet är inte prio 1 så det önskar jag mig bara ifall ni får pengar över.

Systemkamera Men det vet jag att jag inte kommer få. Men det är ju trots allt en ÖNSKElista ;)


Detta är vad jag önskar mig allra, allra mest så snälla, köp inte något annat som jag inte vill ha.


Tack älsklingar i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen