ingen vinst..

publicerat i Vardagsliv
Ingen vinst. Hundra kronor åt skogen då.. fast det var ju ganska trevligt att sitta i soffan som två pensionärer och spela Bingolotto, trots allt. Nu har jag precis tagit en dusch och tvättat håret som jag kände hade blivit lite fett. Kanske lite onödigt eftersom det kommer drypa i svett imorgon på mitt pass, men vafan. Kommer du Moa?

Det slog mig plötsligt att jag måste springa till stan imorgon och köpa kakeldekor till köket. Nu är det ju sådär vitt och tråkigt, och då kan man ju piffa upp det riktigt snyggt med kanske röda dekorer? Oskar sa att jag hade tittat på rosa sådana på Lagerhaus, men det är jag tveksam till. Svart är ju också snyggt, men det ska jag nog ha till badrummet när jag har klinkat golvet där.

Snart blir det en sista promenix med Milton innan läggdags!

Och en sak till! - Jag har fått värsta jävla finnen under vänstra näsborren, igen! Helt otroligt att den växer upp från samma ställe som sist. För det var väl den vänstra för några veckor sedan också? Den är HUGE. Jag säger ju det.. Jag får aldrig finnar, men när jag väl får dom så blir de enorma. Har satt på lite tandkräm på den nu, i hopp om att den ska vara försvunnen och glömd imorgon. Jag har använt det en annan gång, men jag minns inte om det fungerade eller inte. Just nu känner jag bara att det svider som fan, och jag läste på Google att tandkräm torkar ut finnen, så det borde nog fungera.

http://svenska.yle.fi/matochfritid/bilder/tips/tandpasta.jpg

Bild från google



Kommentarer
Postat av: Moa

Tyvärr, kan inte komma imorrn. Jag och Robin ska på Winnerbäck-konserten i Stockholm så vi åker från stan runt 3. Men du kör väl nästa termin också? :)

2009-12-13 @ 22:46:06
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig, ses IKVÄLL! <3

2009-12-14 @ 14:51:32
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: mamma

köp inte rosa ,jag tror du ska ta röda

2009-12-15 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen