8 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej "allihop"!
Hoppas ni mår bra. Det gör jag. Är alltid lika glad när jag har lett pass. Jag hoppade ju in för Marie idag. Det har varit bestämt sedan länge. Klockan fyra körde jag, och nu har jag precis gått en runda med Milton. Han kan gå riktigt bra i koppel nu, han lyssnar liksom och går efter när man går. Duktig kille! :)

Idag har det varit riktigt mycket att göra på jobbet. Det känns fasen som att jag bara klagar på att det är mycket och göra och mycket folk på jobbet hela tiden, MEN det är ju det som är jobbigt. Men jag ska inte klaga, jag får ju pengar för mödan. Lite tråkigt är det ju att när det är så mycket så får man inte mycket annat gjort som egentligen behövs.

Nu snart ska jag ta en skön, efterlängtat dusch.
Är det något bra på tv ikväll förresten?

Ska äta lite revbenspjällisar också, mumsigt!

Kommentarer
Postat av: mamma

det var länge sen jag åt revbensjäll,det är ju mums

2009-12-09 @ 07:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen