7 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej,
sitter och dricker kaffe och fixar mig lite inför denna jobbdag. Jag börjar som sagt klockan elva. Det var mycket skönt att få sovmorgon. Jag har inte gått upp halv sex på över en vecka tror jag, så jag hoppas jag klarar av det imorgon för då jobbar jag Dag.

Igår förstår ni, så skulle jag ju träna klockan sju. Det gjorde jag också, men med mitt pass. Klockan var lite över sju och passet skulle ha börjat, men det var fortfarande ingen ledare där. Jag gick fram till disken och där hörde jag dem prata om att ringa in någon ledare som kunde leda, och då sa jag att jag kunde hoppa in. Det gick skitbra, trots att jag inte hade några Friskis-kläder på mig, eller var mentalt laddad.
Ikväll blir det att leda igen, och jag ska även hoppa in imorgon klockan 16.00 för Marie. Jag tror minsann att denna vecka är den sista för terminen. Efter det börjar julschemat. Jag kör på som vanligt med mitt pass, så ni kan vara lugna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen