3 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Jag hade ställt klockan på halv nio imorse, och meningen med det var ju att jag skulle gå upp då. Så blev det icke. Oskar gick ut med Milton vid åtta, kom tillbaks med han och åkte sedan till jobbet. Jag låg kvar i sängen och jag minns inte ens att min klocka ringde. Jag vaknade lite då och då, och när jag äntligen gick upp var klockan halv elva. Så här sitter jag, vi har precis varit ute.

Igår färgade jag håret. Jag tar nog en bild sen när jag har fixat iordning mig lite. Ska ju jobba idag. Börjar 2 och slutar 9. Imorgon börjar jag 12 och slutar 9. Dvs att imorgon blir det en extra lång dag. Fredag också, och då brukar det vara MASSOR att göra på jobbet, plus att det lär vara många kunder. = ingen lugn stund. Hoppas jag får tid att göra lite annat än bara kassan. Måste ju fylla upp dricka som ofta går åt, och städa så det är fint tills den som öppnar nästa dag.

Jaja, nu ska jag nog strax ta och göra mig lite frulle, sen fixa mig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen