29 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Hallå mina kärestor.. haha, så säger man väl inte? Kärestor.. mina kära kanske.

Sitter här ute i Kimstad igen.. Blev lite panik när jag kom hem förut, för Oskars pappa var påväg för att hämta, och då hade jag inte bestämt om jag skulle med ut eller inte. Men nu sitter jag här. Har suttit med nya H&M-katalogen i en timma. Blir en liten beställning. Kan inte hålla mig. Finns mycket snyggt i den till våren.

Övade på mitt pass efter jobbet direkt. Nu kan jag stolt säga att det börjar arta sig. Några gånger till så sitter det galant!

Igår var jag jättetrött, så som tur var så somnade jag ganska snabbt när jag hade läst lite ur den tredje twilight-boken. Längtar tills den tredje filmen kommer!

Pussis

Kommentarer
Postat av: madde

käääresta.. ska du träna imorn 17? :)

2009-12-29 @ 19:48:32
Postat av: Oskar

Det var synd att du inte märkte något när ja ansträngt mig så får att göra fint.

2009-12-29 @ 21:42:38
URL: http://oggiluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen