26 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
God jul och fortsättning!

Då var denna jul över för detta år. Som jag har sett fram emot julen, så var den inte alls lika rolig som jag minns den förra året och alla andra år i mitt liv. Kan det bero på åldern tro? Iår fick jag ingen julkänsla trots julpynt och allt sånt där.
Nu är iallafall julpyntet nerplockat här hemma hos mig. Vill inte ha det kvar nu när julen är över för min del. Tillbaks till det vanliga helt enkelt..

Vad fick jag i julklapp nudå? Jag minns knappt, men det jag kommer ihåg är bl. a
gardiner
duschdraperi
ljuslyktor
skor
väska
bh o trosor
lotter
..
allt det där småplocket man har önskat sig. Tack!
Dock undrar jag vart tomten gjorde av mitt Twilight-påslakanset som jag önskade mig så innerligt? Det får väl bli till min födelsedag då om två månader.

Jag har även kommit på det jag önskar mig när jag fyller, men det kan vi ju ta lite längre fram.

Här kommer lite bilder


och så lite bilder från julfirandet i Katrineholm



Alexander har sovit här inatt, och imorse skulle jag upp och öva mitt pass, så det fick Oskar och Alex vara med på. Dom var duktiga, men dom behöver verkligen öva på sin koordination båda två. Ska upp igen och repetera imorgon. Bara några gånger kvar nu innan terminspremiären nästa vecka. Usch, är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen