22 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Usch, jag känner verkligen inte för stress på jobbet idag. Jag börjar klockan 14 och jobbar till 21 idag, och om man ska jämföra med igår så var det lugnt på morgonen fram till lunch. Sen vet jag inte hur det var på eftermiddagen när jag gick hem, men jag antar att det inte blev lugnt förrän på kvällen runt sex. Lär ju bli så idag med eftersom det bara är ett par dagar kvar till självaste julafton.

Det positiva med denna dag är iallafall att jag fick sovmorgon. Imorgon får jag dock ingen sovmorgon, men då slutar jag ju kvart i tre, sen är jag ledig i 4 underbara dagar.

Jag är fortfarande förkyld, och det är inget kul att jobba då. Önska mig lycka till idag!


Kommentarer
Postat av: aanotherpartofme

Fin blogg!

2009-12-23 @ 01:06:57
URL: http://aanotherpartofme.blogg.se/
Postat av: mamma

gulleplutten,längtar efter honom

2009-12-23 @ 06:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen