20 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
4 dagar kvar till julafton. Vem längtar inte?

Idag är jag trött och förkyld. Jag hoppas att det inte blir värre tills imorgon, för då ska jag jobba och eventuellt leda mitt pass klockan sex. Idag hade jag egentligen tid i salen på Friskis, men jag orkade verkligen inte. Förlorad tid till att öva, men det kommer ju fler gånger. Har ungefär 6 gånger till på mig att öva. Så det ska jag nog klara.

Gårdagen blev en höjdare! Först var vi och åt på Butlers, sedan gick jag, Diana och Felicia hem till mig och drack lite. Sen bar det av till Otten. Där var det också kul :)

När ni kommenterar min blogg så tycker jag inte att ni ska kommentera anonymt. När ni ställer frågor så kan jag ju inte veta vem du är och svara tillbaka.





bloglovin

Kommentarer
Postat av: Robin Hagström

Hoppas verkligen inte att du tränar när du är förkyld....

2009-12-21 @ 01:44:54
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen