19 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Är nästan klar med hela passet nu! Fan vad jag är duktig! Det känns väldigt skönt att nästan vara klar. Sen är det bara att öva in passet. ÖVA ÖVA ÖVA! Kom gärna och var med, roligare om man är fler.

Dock vaknade jag imorse och var förkyld. Känner mig också hängig och trött. En riktig förkyldning på gång? Fasen. Men inget kan stoppa min eventuellt roliga kväll ikväll. Jag ska ut och äta med jobbet, sen ska jag och Diana ut.

Oskar och Milton har lämnat mig för dagen. De är ute i Kimstad nu. Oskar skickade mig ett sms om att en viss person har skaffat lösen på sin blogg. Ursäkta, men fan vad töntigt! Varför skriva blogg över huvud taget om den ska vara lösenordsskyddad? Då kan man väl lika gärna skriva dagbok om man vill hålla sina tankar för sig själv. Nu är det ju säkert så att de "närmaste vänner" till den här personen har fått lösenordet, men varför inte prata med dom då istället för att sitta och skriva i en hemlig blogg. Töntigt, töntigt, töntigt. Enligt min åsikt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Ska ta en lång, skön, underbar dusch! Om jag inte lägger mig och vilar först, känner mig ju som sagt trött. Sen blir det att fixa till sig inför kvällens bravader.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en privat blogg, där bara de närmaste får ta del av mina tankar. Jag själv tycker att det är väldigt bra. Och då slipper man också komentarer från folk som inte känner personen ifråga. Och att skriva dagbok va ibland de larvigaste jag hört, skulle du själv vilja göra det. Med andra ord så är du inte bland personen "närmaste vänner" som du så vackert uttrycker dig i ditt inlägg. Det är väl just därför som du nu opponerar dig, för att du nu inte kan läsa den, inte sant?

2009-12-20 @ 00:52:18
Postat av: Anonym

till komentaren innan....vad faan vet du ..när man bara skriver skit i sin blogg tycker inte jag man ska blogga....nääää ...skitfolk har hon sållat bort från sitt liv inget att ha ändå...vem faan vill ha en sån vän som inte vågar stå för vad hon skriver...fegt som faan... måste ha ett tråkigt liv som bara kan bry sej om andra ...sköt dej själv för faan o skit i andra...skriv i din egen blogg i stället.hon låter i alla fall alla läsa hennes blogg o vågar stå för vad hon skriver...fegt att låta andra gå in o skriva...vet nog vem faan du är...skriv inte här mer för det är ingen som vill läsa din skit heller

2009-12-21 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen