18 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Inte långt kvar till julafton nu. Längtar som bara den!

Nu på morgonen har jag tagit en lång dusch. Jag kan lova att mitt flottiga hår behövde det! Skönt var det också. Stå där i en halvtimme och bara låta varmvatten rinna över kroppen.

Milton ligger kvar i sängen och sover, som vanligt. Har kommit på att han ligger kvar där för att han inte kan ta sig ner själv än, haha. Men vi ska snart gå ut i snöyran så han får kissa av sig.. Jag börjar jobba klockan tolv. Jobbar ända till nio så det blir en lång jobbdag idag.

Imorgon blir det krubb med jobbet, sen ska jag och Diana ut :) Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: oskar

Ska bli kul att se vad du har köpt till mig :)

2009-12-18 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen