15 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Snart är det jul i stugan. Jag längtar. Jag måste erkänna att den lilla julkänslan har smygit sig på nu när snön ligger vit på marken. Mysigt :)

Igår satte jag och Oskar upp kakedekoren i köket. Det fanns endast vit, svart och turkos. Inte rött som jag egentligen var ute efter. Så det fick bli blandat.
Så här blev resultatet


Jag tycker det blev väldigt snyggt. Klaga inte på att det inte matchar min gröna spis bara haha. Jag ska byta den. När jag får råd så att säga! Om hundra år eller nåt..
Det svåra med att klistra på de där små rackarna var ju alla luftbubblor som blir under. Det var ett jävla jobb att trycka bort.. och vi lyckades inte med alla. Så lite bubblor här och där. Inget som syns sådär jättemycket. På de sista blev det knappt några bubblor alls. Fick in snitsen där i slutet som egentligen behövdes i början.

Igår innan mitt pass på Friskis var jag och tog en spruta. Kan inte säga vilken än för det är en hemlis för vissa, men det visar sig senare. Längtar :)

Kommentarer
Postat av: madde

vem e de hemlis för??

2009-12-16 @ 21:39:50
Postat av: Maja

Blev ju jättefint:D

2009-12-16 @ 22:15:52
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: alex

nice :D:D

2009-12-17 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen