12 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Äntligen hemma efter en arbetsdag! Skönt.. Det blev ganska lugnt på jobbet, jag hann med allt jag skulle. Fylla upp dricka, göra rent ugnen och plåtarna m.m. Duktig jag är va?

Idag bär det av ut till Herstaberg. Imorgon ska vi fira Robin i Katrineholm, och vi åker på förmiddagen, så det är lika bra att sova över där ikväll :)

Imorgon ska Milton få träffa sina släktingar. Eller mina släktingar. Våra släktingar? Vad fan blir det?


Fin bild jag har redigerat va? Haha. Jag är bäst på PS

Kommentarer
Postat av: madde

ja vad duktig du e :)

2009-12-12 @ 18:01:33
Postat av: sara

Fina ni är då..han är för söt, jaa Du med:=kram

2009-12-13 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen