10 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Miltons ena öra har börjat stå upp nu. Det har ju gått ganska segt med det. När vi var och tittade på honom första gången hade ju hans syskons öron redan ställt sig upp, så jag började fundera på ifall de någonsin skulle stå.
Men nuså! Mycket fint tycker jag. Bara ett öra kvar nu..


Milton hängöra

Vi har gått till Friskis. Fick ett mail förut att man nu kunde skriva upp sig på tider som man kan öva sitt pass på, uppe på Friskis. Så jag skyndade mig så fort jag kunde dit. Det fanns många tider kvar, som tur var. Blir ju lite svårt att planera in övning på pass med jobbet, men det ordnade sig. Jag tror jag fick ihop ungefär 8-9 tider att öva mitt nya pass på. Hinner jag sätta ihop ett pass och öva in det på åtta gånger? Jag hoppas det. I värsta fall får jag styra med det här hemma också, men sist jag skulle göra det blev det ju inget bra. Jag har ju en sån apparat som dom har på Friskis, så det vore ju idealet att kunna vara hemma och fixa med allt, men grejen är den att jag inte vågar efter incidenten en gång i tiden. ALL MUSIK FÖRSVANN som jag omsorgsfullt hade spelat in i flera timmar. Fan så ledsen jag var, men det ordnade sig ju iallafall till slut.
Men som sagt, jag vågar inte riskera att det händer igen. Så antingen får jag ha min MD-spelare ståendes här i onödan, eller så erbjuder sig någon teknisk person att komma hit och fixa den så det inte händer igen? Hehe.

Ska jobba klockan två nu. Det var oerhört skönt med sovmorgon. Mycket uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen