yeeees vad det gick bra!

publicerat i Vardagsliv
Men AJ AJ AJ vad ont det gör att stuka foten! Nejvars, en visdomstand håller på att tränga sig ut genom tandköttet och det gör svinont.. ondare kommer det väl göra eftersom den inte är igenom än.
Passet gick jättebra.. tyvärr så blev det lite fel med en grej i styrkan för att jag gjorde en för lång ryggövning som egentligen skulle varit kortare, annars gick det galant! Svettig blev jag! Inte nog med det så klarade jag alla armhävningarna fast det tog emot rejält! Men jag är så dutti så ;)

Nu har jag suttit och räknat lite på min budget för denna månad. Jag tog mitt förnuft till fånga och avbeställde några saker jag beställt från H&M som jag inte tycker är nödvändigt. (fast jag VILL HA DOM!). Jackan och skorna kommer jag iallafall beställa, och så har jag beställt ett par innetofflor och ett pannband till hösten som är stickat.

Så äre med det, nu ska jag hoppa in i duschen och bara slappa. Det har jag gjort mig förtjänt av.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen