svett och fett

publicerat i Vardagsliv
Hej hopp.. Nu är jag hemma. Svettig och äcklig. Tänkte tagga ner lite innan jag duschar och så.. Har ju haft mitt friskispass idag nu klockan sex till sju. Det gick väl ganska bra idag. Det är nåt med den där låten som jag missade lite på förra gången. Antingen gör jag för mycket av det ena så man inte hinner göra den sista övningen, eller tvärtom. Måste ta och kolla upp det där innan nästa måndag. Jag var väl inte så tjoig och taggad som jag brukar.. kanske på grund av att jag är lite sjuk. Men det känner jag faktiskt inte av nu efter. Kanske var det bra för mig att röra lite på mig. Hade ju inte tränat sen förra passet. Armhävningarna vill jag inte tala om.. haha! Jag orkade alla, men inte så att jag inte behövde anstränga mig direkt. Imorgon lär jag nog ha träningsvärk i mina armar.

En sak jag inte gillar med den nya tröjan är att den åker upp hela tiden så att hela magen visas. Hur kul är det liksom?
Inte speciellt kul att behöva dra ner den hela tiden. Men, men..

Så här såg jag iaf ut på passet idag


Ånej, just det! En sak till, jag glömde ju för fan att stretcha två delar. De viktigaste delarna att stretcha när man jobbar så mycket med benen under passet. Jag missade att stretcha baksida lår och höftböjaren. Men det kommer jag ihåg nästa gång hoppas jag! Fy mig.

När jag skulle gå kom det fram en tjej och sa att det var ett jätteroligt pass. 
Jag blir så himla glad av att höra det. Allt slit med att bygga upp passet, så får man höra såna bra grejer. Det känns bra :) Tack!

Snart ska jag som sagt hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen. Kanske blir någon bra film. Linnea och jag såg aldrig Twilight. Det får vi ju ta igen, för den kan vi inte få nog av, nån av oss. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging :) vi får ta o träna på armhävningar nån dag! jag behöver ju också träna lite

2009-08-24 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen