stumma gumman

publicerat i Vardagsliv
Jag ser redan fram emot min sovmorgon imorgon. Jag får sova uut hur länge jag vill! Gud så skönt. Bara för det så kommer jag väl vakna runt 8 eller 9 nån gång, men ändå. Då har jag ju inte väckts av en klocka klockan 6 i allafall.

Känner att min röst börjar försvinna. Är lite hes, men det gör nog inget för vi ska ju ändå ut imorgon i Katrineholm förmodligen, och ute hör man ju inte vad en jävel säger ändå, så det gör nog inget om min röst försvinner.
Eller så kan Paulina presentera mig som hennes stumma kusin..
"Just det! Det var hon Daniella som inte sa nåt på hela kvällen. Tråkiga jävel.."

Ha en bra kväll.
Det ska jag ha! Ska bara ta det lugnt.. se något bra på tv, eller någon film. Jag har inte sett på Twilight än som jag bestämde förut.. får se hur det blir. Det är ju ändå världens bästa film. Den kan man se hur många gånger som helst!


favvoskorna.. kanske har dom imorgon.. vet att jag kommer få skoskav och ont i fötterna.. men ska man vara fin får man lida pin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får det roligt imorgon :) Inga konstiga samtal mitt i natten. hehe!

2009-08-21 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen