pli var det ja!

publicerat i Vardagsliv
Det är synd att Hugo är så ivrig och kanske lite ouppfostrad, eller fellärd när det gäller att gå vid SIDAN av den som går ut med honom. Han drar och går hundra meter framför, hur mycket man än drar in kopplet. Jag och Oskar ska laga mat nu, vi kom in för en stund sedan. Hela vägen försökte jag verkligen sätta pli på Hugo, men han fattar ju inte. Jag måste kalla in Ceasar, hundcoachen ni vet, för det här går ju inte. Man vill ju ha en normal hund att gå ut med så man slipper få blåsor i händerna och vara irriterad för att han är trög :)

Vi ska iallafall äta kycklingfile, den där gula såsen som jag inte kan stava till, och potatisklyftor. Nej, jag har inte kokat potatis och skurit dom i klyftor, visst vore det godare? Jag köpte en färdig påse och ska köra in dom i ugnen nu, mycket lättare, mycket enklare, mindre nyttigt.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Curry? ;-)

2009-09-01 @ 04:04:05
URL: http://shevanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen