passet gick bra

publicerat i Vardagsliv
Då har man duschat och gjort sig klar för kvällen.

Det gick oerhört bra att köra igenom passet idag. Jag kunde mycket utantill. Kollade lite på pappret men annars flöt det på bra tycker jag! Det var tyvärr bara jag där. Trots att jag hade smsat drygt 10 pers svarade bara några få, och resten sket it. Det kallar jag att ställa upp :) Tummen upp för er kära vänner.

Den här veckan kommer jag jobba en del.. jobbar kväll imorron, ledig ons, dag tor, kväll fre och lör. Det är inte alls ofta jag jobbar lördagar, men nu är chefen på semester så vi tar hans helg. Äntligen! Man tjänar ju lite mer på helgerna..
fast det har varit skönt att veta att man får lör sön att göra vad man vill på.. men ändå. Pengar vill man ju alltid ha.

För er som vill ställa upp och komma på mina genrep nu innan terminstarten så kör jag på onsdag kl 13-14 och på söndag klockan 12-13. Sista gångerna innan schemat börjar. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hinner lära mig allt och att allt går bra på måndag klockan 18.00 då jag kommer att ha mitt medelpass framöver!

Ha en bra kväll!
Det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer imorn 13-14?

2009-08-11 @ 19:31:25
Postat av: Emma

ÅÅh måndagar klockan 18, då kommer ju jag hinna gå på ditt pass ju! :D Måste bara köpa nytt kort först, haha.. :P

2009-08-12 @ 18:00:44
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen