nu är det kväll

publicerat i Vardagsliv
och vi har suttit ute hela kvällen och pratat och myst. Jag funderar fortfarande på ifall jag ska ta halv tolv-bussen hem till stan eller om jag ska sova kvar här.. har funderat i några timmar, och det är ju en timma kvar tills bussen går så jag hinner ju fundera lite till.

Jag har en del att göra hemma. Måste dammsuga bort all skit som blivit på klinkersen tills på måndag, och göra rent, samt ta bort den gamla kylen och ställa in all mat i den nya som står i vardagsrummet, så morfar kan klinka vid kylen. Tar väl inte så lång tid, men känner att jag vill ha det gjort.

Så antingen åker jag hem sen, sover i min varma sköna säng, och får sova hur länge jag vill.. eller sover över här och kanske inte får sova lika länge..
 
Vill beställa en jättefin fejkskinnjacka från H&M för 400, och lite annat skit. Ska ta och fundera på det med! Fick hem en rabatt på 10 % för ett par dagar sedan. Då får jag ju användning för den?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen