lite städning..

publicerat i Vardagsliv

Nu har jag dammat av allt här hemma.. byrån, borden, tv-bänk osv.. får göra det rätt ofta eftersom jag är lite pedant av mig. Det ligger nog i blodett.

Jag har suttit och fikat med Sara och Ida. Jag köpte ingenting, för dom var där före mig, och när jag kom var det sån kö, så jag tänkte vänta lite. Sen for tiden iväg och jag glömde bort att köpa nåt, menmen.. då sparade jag ju in en slant iallafall, haha.

Jag gick in på Lagerhaus.. fråga mig inte varför jag gick in dit.. men jag hittade en kökshandduk och en sån där man tar ut grejer från ugnen med så man inte bränner sig. Vad heter det nu igen? Nu står det still i skallen. Egentligen skulle jag ju gå in på H&M och hitta något för min 50-kronorscheck.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och se ifall det finns någon bra tvättid till mig snart i veckan.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att ha städat! :)

2009-08-25 @ 20:45:54
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grytlapp kanske det heter va, eller?!

2009-08-27 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen