Irriterande gubbe

publicerat i Vardagsliv
Hoppas du läser det här så du fattar hur irriterande du är. Men du har väl inte ens dator. Du sitter där vid ditt fönster i väntan på att grinden där nere ska gnissla så du kan skrika ut att man ska "stänga grinden!".. Fyfan vad jobbig du är! Och vad jobbigt det måste vara att sitta vakt vid fönstret hela dagarna.

Jag vet aldrig om jag ska stänga grinden eller inte. Det fick jag ingen information om när jag flyttade in, och det är ju inte så att grinden alltid är stängd, för då förstår man väl att den ska vara stängd? Den står öppen och stängd om vartannat, och då blir det ju lite svårt att förstå att man varje gång går in och ut ska stänga den förbannade grindjäveln som ändå står öppen när man kommer tillbaks.

Nån gång ska jag nog ta dig i örat gubbe!

Jag har gått på promenad med Ellie igen. Den vanliga rundan som vanligt, och denna gång hade jag med mina gångstavar. Mycket givande måste jag säga. Man går mycket fortare, plus att det är bra för gäddhänget. Jag ska väl snart hoppa in och ta en snabbdusch hade jag tänkt.. men när jag säger att jag ska duscha snabbt, eller duscha över huvud taget, så duschar jag alltid i en halvtimme eller nåt. Det är så skönt att sätta på hett vatten och låta det rinna över kroppen och bara stå där. Då går det ju inte att bara ta en snabbdusch.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Han bestämmer väl inte om du ska stänga grinden eller inte. Slå på gubbfan om han kaxar :-)

2009-08-30 @ 13:16:36
URL: http://shevanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen