golvet

publicerat i Vardagsliv
Oj, oj, oj vad jag har skurat detta golv för att det skulle bli rent. Har skurat det 2 eller 3 gånger nu, och det behövs mer. Köket är nu i princip färdigt. Svart klinkers med vita fogar. Visst är det fint?! Är så glad. Tack morfar!

När jag höll på att skura förut så hände det en liten olycka. Tyvärr.. klumpig som jag är.
Jag råkade välta skurhinken så att nästan allt vatten rann ut över golvet i hallen, och där har inte morfar lagt fogen än, så vattnet gick ju ner mellan klinkersen.. jag torkade, och torkade, så jag hoppas nu att jag inte förstört något för då slår jag ihjäl mig själv.






Mm.. min fina gröna underbara spis. Nooot
...
som sagt så har jag skurat flera gånger och kommer få göra det ett antal gånger till tills det blir helt rent!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev verkligen jätte snyggt med golvet...han är verkligen en klippa:=)

2009-08-24 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen