ensam hemma

publicerat i Vardagsliv

Jag är hemkommen nu.. har varit i Herstaberg i några timmar hos min kära familj!
Först kom mamma och pappa hit och lämnade kylen/frysen som dom hade varit och hämtat, och sedan åkte vi och handlade på Willys. Blev lite smått och gott för min del.. kylen ekade lite så den behövdes fyllas på! Sen klippte jag min granne Ann. Lite toppar och uppklippt blev det, och samma för mamma. Själv skulle jag nog också behöva en klippning, men jag vill inte! Mitt korta hår börjar bli långt och då vill man ju aldrig klippa. Och när man går till en frisör och säger att man bara vill toppa håret LITE så åker ändå halva håret av.. den enda man kan lita på är sig själv, men jag kan tyvärr inte klippa mig själv.. gjorde det en gång för några år sen och det blev väl inte så lyckat kanske. Tog lite för mycket än vad jag hade tänkt.. men det slitna försvann ju iallafall.

Nåväl.. ska sitta här framför tvn en liten stund.
Jag känner mig rätt så trött så det blir nog att jag lägger mig skapligt ikväll så jag kommer upp imorgon bitti. Klockan sex!

Nattinatti


Hugo och Bella-pluttisar! Hoppas ni blev glada för grisöronen jag köpte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen