ellie

publicerat i Vardagsliv
Nu har Ellie precis gått hem. Stackarn får gå ensam hem i mörkret vid denna tidpunkt, inte bra! Skulle gärna följt henne hem, men då måste ju jag gå hem själv ensam.. så det blir ju samma sak. Antingen dör jag eller hon. Nejvars :) Vi har sett på film och sådär, och så har hon kollat min lägenhet.

Timmarna på jobbet gick fort. Bara det att den vanliga kassan strulade, så var tvungen att använda den andra kassan, och massa strul över lag, men annars var det lugnt. Hann fixa lite i butiken.. torkade av, gjorde rent. Det enda jag inte gjorde var att skura golvet som jag i vanliga fall gör varje kväll.

Imorgon klockan tolv blir sista gången jag övar på det nya passet. Hoppas att det sitter på måndag för då är det på riktigt!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

2009-08-18 @ 01:46:03
Postat av: Anonym

Snygg bild du fann min käre vän <3

2009-08-18 @ 01:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen