babylove

publicerat i Vardagsliv
Nu har Madde gått hem.. hoppas det gick bra den långa vägen!
Vi såg på filmer.. två stycken varav en som var mindre bra. Den sög rent utsagt! I skuggan av värmen.. en mycket bra svensk film, och så såg vi The edge of love som handlade om - Nej vänta nu. Den handlade inte om någonting! Konstig film det där.

Åh, jag är så bäbissugen nu måste jag säga. Alla är nästan gravida, och när jag se små bäbisar på tv blir jag helt till mig. åh, jag vill ha en egen liten snutte att gosa med!
Linnea, du är så fin i din mage :) Det enda som stoppar mig är ju faktiskt att jag nyss skaffade mig ett jobb och vill hinna med lite mer, (okej, det var ett och ett halvt år sedan jag började jobba), och så har jag ju Friskis-ledarskapet som jag inte vill ge upp just nu! Jag älskar det och ligga på mage och göra styrkeövningar går ju inte när jag är gravid.. så ja.. eller så nej.. inte än.
Eftersom jag knappt fick p-piller sist jag var där pga min vikt.. konstigt att dom ska räka bmi när dom ska ge ut p-piller? så har jag inte velat eller orkat gå dit och hämta annat preventivmedel. Har en karta p-piller kvar, sen skiter jag i det. Har använt preventivmedel i så många år nu, så det kan väl bara vara bra för kroppen att sluta med det ett tag?  Det tror jag minsann. Jag tror även att det var dom där jävla pillrena som gjorde mig ännu matgladare, så nu kan vi ju hoppas på lite fläskminskning.

Kanske blir det en liten bäbis ändå.
Har ju gjort namnlista och allt i förberedskap liksom.

Godnatt på er! Imorgon är en stor dag :) Ska bli så skojigt med släkten!


Kommentarer
Postat av: Oskar Månsson

Jag har flera namn på lager älskling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen