Å nej!

publicerat i Vardagsliv
Fick min lönespecifikation idag. Ca 10 000 är vad jag har att leva på denna månad! VA?! Hur fasen ska det gå? Jag har räknat lite och jag har utgifter för ca 8000..
Så ja, jag är lite deprimerad nu kan man säga. Jag som trodde jag skulle få typ 12 eller 13 som jag brukar få. Det kan ju vara så att jag får så lite pga att jag inte får ut semesterersättningen varje månad längre, det fick jag ju förut.. men ändå.. hur ska jag klara mig?



Å allt fint som jag beställt från H&M då! Var tvungen att avbeställa allt och bara ta jackan som jag egentligen bara skulle haft från början.. så det var väl lika bra egentligen. Massa onödiga utgifter..
men ja.. deppig dag som sagt..
kanske ska liva upp mig lite med Twilight.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad är det för utgifter som gör att du kommer upp i 8k? ...och nej, skor och smink räknas inte :-)

2009-08-22 @ 04:49:45
Postat av: alex

köp inte så jävla mycke kläder då

2009-08-23 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen