6 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Idag var det lite kämpigt att gå upp ur sängen när klockan ringde, men måste man så måste man! Har ju ett jobb att sköta, och det var jag som skulle öppna på morgonen och då vill man ju inte gärna komma försent. Får lite lätt panik så fort jag har försovit mig, men som tur är så gör jag det inte alls ofta!

Nu har jag slängt i min badrumsmatta som luddar av sig, och mina två filtar som också luddar av sig i tvätten.. får se ifall dom blir bättre, annars ger jag bort dom!

Madeleine och jag kämpade som as på mitt träningspass idag. Fyfan säger jag bara.. hur ska jag orka!? Det är fortfarande för mig en gåta. Jag har fått ont i benen.. typ vaderna fast innersidan.. vet inte vad det heter, men jag fick det idag när jag hoppade. Antar att jag har tränat och hoppat alldeles för mycket. Mina ben tål inte min vikt, haha!

Längtar tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen