31 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Sista dagen på sommarmånaden.. lite sorgligt.. vi har ju inte haft någon ordentlig sommar iår. Eller har vi någonsin haft det? Känns inte kul att hösten smyger sig på och snart är det blaskigt, snöigt, kallt och VIDRIGT ute. Det enda positiva är att man kan mysa in sig hemma i soffan och så är det ju julafton i december.. det är mysigt :) Men till julafton är det ju långt, men man har ju iaf då nåt att längta efter. Då får jag äta godis igen.

Igår var jag i desperat behov av att bryta mitt lilla kontrakt med Madde. Smsade henne och hoppades att hon skulle skriva att hon har brutit kontraktet, men det skrev hon inte! Fan! Det var ju bara att köpa nyttigheter istället. Jag köpte riktigt goda sesamkakor som satte stopp för sötsuget.
Oskar däremot fick köpa sig chips och cola!






Klockan sex kör jag mitt pass! Jag ska inte vara sen, jag lovar!
Ska bli jättekul att jympa idag igen.. längtar faktiskt lite.

Så som varje morgon vill jag bara fortsätta sova när det snart är dags att gå upp (jag vaknar ofta innan klockan ringer) , och lovar mig själv att sova när jag kommer hem, eller gå och lägga mig tidigt, så nu tänkte jag faktiskt ta en liten tupplur.
Får se om jag håller det jag lovar mig själv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen