30 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag nya gardiner, igen. Köpte dessa på Indiska så nu slipper jag låna mammas som ändå var lite för korta. Dom här kostade 159:- per längd, och fanns i lite olika färger. Jag valde mellan dom rosa som jag nu köpte, och gröna. Hade beslutsångest, som vanligt, men efter mycket om och men så kunde jag välja. Blev riktigt nöjd :)



Jag hoppade in för Linda idag på Friskis och körde mitt pass. Jag blev en aning försenad eftersom jag var helt säker på att passet skulle börja klockan tolv. Så var inte fallet. Friskis ringer till mig klockan elva och undrar var jag är.. jaa, jag sitter i soffan och ser på tv i lugn och ro. Det blev cykelrusning på 1 minut till Friskis för min del, jag startade passet runt tio över. Faan att det händer mig! Jag som alltid brukar ha koll och hellre kommer jag en halvtimme för tidigt än stressar! Men det ordnade sig ju till slut iallafal.. När passet var slut kom folk fram och sa hur bra passet var, då blev jag riktigt glad! Det var en som också sa att "Det var värt att vänta". Så glad jag blir.. jaa, nu är jag glad trots den lilla incidenten.

Imorgon kör jag igen.. klockan 18.00. Då är jag inte sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen