29 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Heej hej..
Idag har jag varit i Herstaberg och hälsat på. Där fick man riktig mat och en matlåda att ta med hem. Gott! Jag fick även med mig gardiner som jag har hängt upp, och Hugo & Bella som ska vara här tills lite senare ikväll. Mamma och dom är och spelar bowling så jag är hundvakt.


Här har vi sovrumsgardinerna


vardagsrummet


Hugo & Bella


Vi ska ut på en långpromenad sen hade jag tänkt. Just nu verkar det som om dom inte kan koppla av riktigt. Springer efter mig hela tiden, får liksom ingen ro. Men det blir väl bättre framåt kvällen när dom får vänja sig lite här.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

kul att du hörde av dig !

2009-08-29 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen