25 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Tjenamors!
Nu är väl hösten här? Fy vad tråkigt. Dags att börja stänga in sig och lagra lite fett inför vinterns kyla och svält.

Är hemkommen från jobbet och har precis betalat hyran. Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt.. Nu måste jag iallafall vila lite. Glo lite på tv och så..
Imorse ville jag så gärna ligga kvar i sängen, och då bestämde jag mig för att lägga mig och sova ut den tiden jag inte fick sova imorse, nu när jag kom hem. Får se hur det blir med den saken. Nu har man ju ingen lust att gå och lägga sig i sängen och sova, för då kommer jag väl vara pigg som en mört ikväll när det väl är läggdags.

Jaja, det tål att tänkas på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen