22 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej hej..
Inatt väcktes jag av min bror som ringde och hade festat. Han frågade om han kunde sova hos mig och det fick han. Jag somnade och vaknade två timmar senare och blev jätteorolig eftersom han inte hade kommit eller hört av sig än! Jag blev hysterisk och ringde honom 100 gånger, men inget svar. Jag tänker alltid på det värsta som kan ha hänt. Jag ringde även mamma som inte heller svarade, men till slut svarade hon och jag frågade om Alexander var hemma, och gissa?! Han låg och sov i sin säng.
Jahaa.. kunde han inte ha hört av sig och sagt att han åkte hem istället. Göra mig orolig sådär! Nejfyfan. Sånt gillar jag inte.

Ikväll ska jag som sagt till Katrineholm på Paulinas 20årsfest! Ska bli skoj. Ska försöka att inte dricka så mycket så jag börjar tjuta och ha mig, för det blir ju inte roligt för någon :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen