21 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej hopp!

Min snutteplutt har precis åkt ifrån mig.. jag kunde ju ha följt med honom men det blir så konstigt imorgon då eftersom jag ska till PAULINA SOM HAR 20-årsfest! Det ska bli kul :)

Förlåt Madde att jag bryter lite kontrakt här, vi fick ju bara lov att dricka en gång i månaden. Men du drack ju faktiskt en pepsi så då är vi lika? Det tycker jag låter bra. Även fast jag får lite ångest. Men.. eftersom jag inte dricker ofta alls.. kanske två gånger i halvåret, så tycker inte jag att det gör speciellt mycket.

Här är slutresultatet av golvet ja! Skulle ju lägga ut lite bilder..

skura skura


Hur mycket man än skurar så blir det aldrig riktigt rent. Det är fortfarande skitit efter det vita emellan klinkersen. Det slits väl bort med tiden om inte annat.





Mackor ja! Det enda jag lagar till middag. Jag är så duktig på matlagning! Borde bli kock

Kommentarer
Postat av: madde

ska jag behöva laga mat åt dig nu?? du måste äta mat människa, mackor kan man inte leva på. pussigull

2009-08-22 @ 19:39:06
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen