19 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej allihop!
Haha, eller alla och alla.. typ 10 stycken :)

Sitter här i soffan.. sitter alltid här verkar det som, med Oggiluu, och han ser på fotboll. Guuud så boring..
Morfar är klar med golvet nu.
Ska göra rent det ytterligare 100 gånger, sen lägger jag ut bilder. Ska ställa tillbaks byrån och kylskåpet så att allt blir som vanligt igen.

Idag var det MASSOR att göra på jobbet. Massor med folk bara för att augustifesten har börjat nu, och värre blir det. Tur att jag inte jobbar då, det gör chefen. På måndag kommer månadens lön. Så skönt!

En sak till som jag vill lägga till på min önskelista:

En våg.

Har velat ha en länge nu men jag har inga pengar.
Om det inte ligger en våg i brevlådan imorgon så köper jag en på måndag!

Puss, nattinatti



Lägger upp en fin bild på mig istället för golvet idag. Mycket finare att se mig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen