18 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Gud så skönt jag sov inatt! Kommer ihåg att jag la ifrån mig boken igår kväll och det kändes som att jag vaknade en halvtimme senare, och då var klockan sex.
Imorgon har jag sovmorgon.. fast jag undrar om jag får det? Morfar kommer ju och ska fixa golvet, och han kommer väl på morgonen, så tyvärr kanske det inte blir nån sovmorgon ändå. Jag är ju lättväckt! Vaknar så fort man sätter i nyckeln i låset. Sjukt..

Mycket kunder på jobbet idag.. vill inte tänka på imorgon kväll då jag jobbar. Augustifesten börjar väl då har jag för mig..då lär det ju vara full rulle. Jobbigt.

Nu är Alex här, vet inte vad vi ska hitta på. Antar att det blir att se på film, och jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen