15 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Idag är det tvättdag! Nu hänger kläderna på tork.. ska nog ner och hämta dom snart, för sedan måste jag fixa mig till jobbet. Jobbar ju inte många timmar idag, så det går nog fort hoppas jag!

Jag åkte hem igår..
det var skönt att sova i min säng.. blev dock väckt klockan tio av att oskar ringde. Fan för sånt! Bli väckt sådär när man har sovmorgon.

Nu har jag beställt från H&M. Leveransen kommer inte förrän v.37 så jag har ju tid att ändra mig ifall det skulle vara så. Känns ju inte så bra att beställa massor när jag har andra utgifter som är viktigare. Men jag kan nog få det att gå ihop ändå.. får ju mer lön denna månad än sist.

Hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen