1 aug, 09

publicerat i Vardagsliv

God morgon!
Helt otroligt att det redan är första augusti. Vart är värmen? Sommaren? Har inte känt någon sådan än? Blir besviken!

Har precis dammat allting här hemma, det behövdes. Det visade sig att den nya badrumsmattan som var så fin inte var lika behändig när det gäller svart ludd. Har dammat hela toaletten och handfatet som hade täckts av svart ludd. Ska även ta och dammsuga igen snart när Oskar har vaknat. Vill ju inte väcka honom. Dammsugade (eller heter det dammsög?) häromdagen, men det behövs igen kan jag lova! Smuligt smuligt smuligt! Och då ska vi inte tala om sängen! Varje kväll innan jag går och lägger mig är jag tvungen att borsta av alla små smulor som finns i sängen, annars kan jag inte ligga där. Haha, pedant?

Idag ska vi ta oss till Herstaberg. Har lovat morsan att jag ska klippa henne, sen får vi se. Jag har planerat för mig själv att vi ska åka till ingelsta köpcentrum, till Bolagret, och köpa en grej som jag inte kommer på vad det heter nu. en sån där krumelur som man sätter på tex en vägg.. vad fan heter det nu igen?! Äsch.. kommer på det sen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen