Frusna fötter

publicerat i Vardagsliv

Ni vet, jag är så himla frusen av mig, speciellt om händer och fötter. Dålig blodcirkulation eller något.

Jag förstår inte att jag inte kommit på detta tidigare... Inte förrän igår kom jag på att jag hade en vetevärmare sen graviditeten som jag kunde värma och lägga om mina fötter. Finns det kanske liknande strumpor eller något man kan köpa? Isåfall önskar jag mig såna i julklapp.
Även sommartid alltså så fryser jag! Kan absolut inte gå barfota, mina fötter blir blå!


Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Hahah jag är också jätte frusen av mig, så tacka gud för vetevärmare! :)

2012-11-08 @ 11:40:03
URL: http://jessiplusett.blogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej! Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning :) Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v. Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

http://barnbloppis.blogg.se/

2012-11-08 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen