ska köpa

publicerat i Leon
När barnbidraget/föräldrapenningen kommer blir det att ta en liten runda på stan för ovanlighetens skull och köpa dessa...




Bland annat då. Det lär ju säkerligen slinka ner mera saker när Daniella är på shoppingrunda. Jag måste säga att det var "tur" att ja inte fick en flicka för då hade vi blivit bankrutta (som om vi inte redan är det ;)). Det finns SÅ HIMLA MYCKET mer fint till flickor. Byxdressar, linnen med rosetter, det är färgglatt och allt sånt där som jag gillar. På pojkavdelningen finns det inte mycket att välja på, och det är inte mycket färg heller. Tyvärr. Dessa randiga byxor med färg är väl storslaget av Lindex, kan jag tycka.

Kolla in dessa till en liten tjeja till exempel



Alltså... jag skulle bli helt galen! Köpa allt!!!

alla bilder är från lindex onlineshop

Kommentarer
Postat av: sara

Tur att jag inte bor så nära stan....:=)Blir det en tjej så kommer jag handla i hjäl mig..

2012-03-16 @ 16:54:14
Postat av: morfar

så jäkla sött jag tror jag dör!!

2012-03-16 @ 19:31:13
Postat av: morfar

så jäkla sött jag tror jag dör

2012-03-16 @ 19:34:46
Postat av: Daniella

vad rolig du är pappa :P

2012-03-16 @ 19:35:09
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag tycker det finns massa coolt och fränt och sött till pojkar också (:

2012-03-17 @ 09:30:28
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen