keps

publicerat i Vardagsliv

Det har blivit lite mycket shopping för mig den här månaden. Nu är det slut på det. (Jag berättar mer om just det och varför nästa vecka)...

Men iallafall, igår köpte jag mig en keps och ett par träningsbyxor. Kepsen är perfekt om man ska ut och vandra och det är soligt ute. Jag tycker även det är en snygg accessoar till en slapp klädsel.
Byxorna är från h&m och är nog de skönaste jag någonsin haft på mig. Jag köpte ju byxor för inte så längesen för presentkortet jag fick i julklapp men de byxorna sitter tyvärr som skit när man hoppar omkring. Hoppas ingen annan köpte dem efter mig och lider lika mycket som jag.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

för du är ute och vandrar så mycket .... haha så söt du är!

2012-04-03 @ 15:43:01
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vill veta nu varför så mycket shopping

2012-04-04 @ 06:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen