fantasi?

publicerat i Vardagsliv
Jaha.. då var man hemma igen då efter en liten tripp till Ingelsta och Herstaberg. Min fader plockade upp mig med lastbilen på lunchen, och jag tog bilen till Maxi för att hitta något till Oskar. FASEN vad svårt det ska vara att hitta något! Jag hittade hundra grejer som jag skulle vilja ha, men fanimej inte en enda sak till Oskar. Svårt det här..
jag får väl helt enkelt rita en teckning eller något. Det är ju tanken som räknas :) Så bli inte för ledsen när jag inte har köpt något Ogge.

Jag har även förnyat mitt pass. Utan mammas hjälp. Är jag en stor flicka nu trots allt? Känner mig inte så stor. Bara ibland.. beror på vilket tillfälle, haha.

Idag har jag "ätardag" och imorgon har jag faktiskt planerat att träna. Eller på söndag. Eller både och.. beror på. Vill ju gå imorgon klockan elva men det brukar ju vara proppfullt och kö hela vägen ut till dörren.. inte så roligt. Samma sak förra veckan på Catarinas pass.. men DET ska jag gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen