mitt kort är spärrat!

publicerat i Vardagsliv
Gick till banken idag, för när jag skulle handla nu idag så fungerade inte kortet. Konstigt, tyckte jag, för det brukar alltid funka. (Det borde jag veta, så flitigt som jag använder det).
Gick som sagt till banken för att kortet inte fungerade, och det visade sig att kortet var spärrat. Det var typ bedrägerivarning eller nåt sånt, nån har försökt ta ut pengar från mitt konto. Som tur är så tror jag inte att den idioten har tagit några pengar, så jag får ett nytt kort nästa vecka. Tog ut 1500 så jag klarar mig under helgen.

Har även funderat, och jag ska nog ta det klokaste beslutet i mitt liv och betala av 30 000 på privatlånet. Nu blir mormor glad!

Jag har tröstköpt mig ett par skor i alla fall.

Din Sko, 449 riksdaler. Impulsköp.




Imorgon går jag in på min femte arbetsdag. Alltså ni förstår inte hur jobbigt det är för en människa som absolut inte är van att jobba så mycket som denna vecka. Asjobbigt att jobba så många dagar i rad (och timmar också för den delen). 
lördag är jag äntligen ledig och då ska dagen spenderas ute i Herstaberg. Vi ska fira min fars och kusins födelsedag. Ska bli så jäkla skönt med en ledig dag.

På söndag jobbar jag igen. Då blir det 6 dagar i rad som jag ska jobba. PÅT IGEN BARRA!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur kan någon ha försökt tagit ut pengar ?. Det är ju bara du som har kortet ? eller?

2010-08-26 @ 23:08:24
Postat av: mamma

det där med att betala av lånet tycker jag är jättebra.tänk sen när du har 1000 kr mer varje månad...bra tänkt puss

2010-08-27 @ 08:12:18
Postat av: Linnea

Det värsta med att jobba i butik är ju att man står still hela dagarna. Det är ju skitjobbigt. Det är bättre att ha ett arbete då man rör sig lite så inte kroppen tar skada. Du är duktig i alla fall.

2010-08-27 @ 21:36:07
Postat av: jane

Du är förståndig. Jag visste väl det... PUSS PUSS PUSS

2010-08-27 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen