det är viktigt att äta

publicerat i Vardagsliv
Hör ni det?

Man kan ju tro att man går ner i vikt av att inte äta mat, men så är tydligen inte fallet.

När jag vägde in mig för förra veckan på Viktväktarna så hade jag hoppats på lite mer viktnedgång än ynka 3 hg! Veckan innan gick jag ner 2.1 kg.

Antagligen gick jag ner så lite eftersom det var hela den veckan som vi höll på och flytta, och då åt jag knappt någonting, och inte regelbundet. Om man jämför med veckan innan där så är det ju en otrolig skillnad, och då åt jag regelbundet och höll mig till mina dagliga ProPoints som det heter.

På onsdag håller jag mina 2 tummar och hoppas innerligt att jag gått ner mer än 3 hg. Håll tummarna för mig?

Snart, om det fungerar, så kommer det upp en liten video med rundvisning här i lägenheten.

Ni får en bild så länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen